söndag 5 augusti 2007

Introduktion

Jag har sedan ett tag tillbaka funderat på att starta en blogg för att kunna få en möjlighet att skriva noveller eller kortare utrag på fritiden och få dem kommenterade. Jag ville också kunna lägga upp tidigare skolarbeten och annat som jag har blivit nöjd med, också då för att kunna ta emot ris och ros.

Jag kommer inte göra några större ansträgningar för att få bloggen att sprida sig och bli så stor som möjlig, utan de som hittar hit får göra det på egen hand. Jag tänker inte nu skriva någon presentation här, men vem vet - det kanske blir aktuellt i framtiden?

Jag kommer att börja med att lägga upp ett par gamla texter, för att få en liten grund så att säga. Jag tvivlar på att bloggen kommer att vara särskilt aktiv, men det är en möjlighet för mig att skriva fritt utan press.

Let the show begin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar