onsdag 14 juli 2010

Det blir alltid bättre




Jag fick precis bilderna från Hedvigs kamera. Bilder och filmer från kareoke, jag som sitter och sminkar Matilda, fotbollskväll. Minnen och glädje.

Jag börjar anpassa mig till att vara tillbaka, behövde bara komma igång och umgås med folk. Känns bra, såhär ledig vet jag inte när jag var senast. Jag har ett jobb, men det har jag sommarlov från. Skola börjar i oktober och jag vet inte riktigt hur mycket jag kan förbereda före dess mer än vad jag har gjort. Jag har ledigt och behöver inte tänka på mer än vilka jag vill träffa de närmaste två veckorna, vad jag vill göra innan jag åker på festival. Det är ganska smutt, faktiskt. So far so good. Kombinera det med minnen och förväntningar så har du ett fantastiskt recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar