söndag 15 augusti 2010

14 Augusti

Igår blev det precis som jag ville ha det. Jag var jättelycklig och ville helst bara gå runt och krama alla hårthårthårt. Jag går fortfarande runt och myser åt minnet, känner ig fylld av kärleken till vännerna. Alla var glada, alla pratade med alla, de man träffat tidigare och de som var nya. Jag fick fler komplimanger för att jag var snygg än jag någonsin fått tidigare.

Det går inte att sätta ord som är starka nog för vad jag vill förmedla. Men känslan att ha en fest där alla kommer för din skull, där du har valt de vänner du vill, där alla är glada och har det trevligt och allt blir precis som det ska är en av mina favoritkänslor, helt klart.

Jag ler stort varje gång jag tänker på det. 14 augusti blev min egen alla hjärtans dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar