torsdag 16 september 2010

Kollegor

Jag skulle vilja skriva något om mina kollegor och min relation till dem, men jag hittar ingen bra formulering. Vi garvar mycket, driver mest med varandra, är ganska barnsliga och har roligt. Samtidigt som jag kan känna mig lätt mal placé med jämna mellanrum så trivs jag med det. I helgen ska vi ut. Troligen ska vi ut nästa helg också. Och snart är allt bara poffväck. Inte nog med att jag åker till London, projektet upphör om två veckor, en vecka efter jag slutar. Från att jobba heltid med varandra, sitta och maila dagarna i ända eller skvallra på rasterna, kommer det lösas upp. Det har kommit på tal nu att det nästan är lite sentimentalt, vilket jag inte tänkte mig när jag började. Intressant det där hur människan fungerar, indeed.

Jag flyttar om 15 dagar. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar