tisdag 26 oktober 2010

Jag skummade igenom inläggen jag har skrivit sen jag kom hit, och det känns som att de inte ger upplevelsen rätta. Det är svårt att förklar en ny livssituation för någon som står utanför, eller någon man inte ens vet vad han/hon har för bakgrund. Jag önskar jag kunde lite programmering, jag blir inte det minsta klokare av att bara stirra på koden och önskar att jag förstod. Skulle vilja fråga någon av mina killkompisar eftersom jag vet att de har jobbat med det tidigare men känner mig bara dum om jag skulle göra det. Måste dock göra det förr eller senare, annars kommer jag aldrig förstå något. Men jag gillar ändå vad det är jag gör, vad det är jag pluggar. Jag har ett gäng killar jag hänger med på kursen (vilket är tur eftersom jag har föreläsningar 9-17 eller 18 tre dagar i veckan) och sen hänger jag med fäktarna efter träningarna. Fäktare och jag funkar fortfarande väldigt bra ihop. Har en tjej i korridoren jag verkligen hänger med men oundvikligen många människor (det är trots allti inte överdrivet många tjejer) jag pratar med. Jag är just nu absurt trött och vill helst bara hem och sova. Men. Jag. Måste. Förstå. Den. Dumma. Programmeringen.

Jag ska fråga om hjälp. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar