lördag 9 oktober 2010

Trött

Är absurt trött och funderar ganska seriöst på att lägga mig asap. Har haft en soft-intensiv dag i form av promenad med Photo Society, vilket var kalas. Kom däremot på att jag nu varit ute fyra kvällar i rad (tyckte att jag själv var ganska tråkig, men kom på att de två kvällar jag har varit hemma var dag tre och fyra...) och det tär onekligen på en. Mao sova snart och sedan till man vaknar, vilket förhoppningsvis innebär före 11 imorrn eftersom det då bjuds på gratis frukost i common room (alltid på söndagar, me like).

Anyhow, fotopromenaden. Plåtade iof inte jättemkt och inte jätteambitiöst, men det var riktigt, riktigt trevligt. Hittade ett par, fyra stycken som jag blev bra kompis med i princip med en gång. Dels en kille (polack har jag för mig) som går tredje året på computing, Max, en tjej som går EEE3, Millie, en kille som graduated från mekanik förra året, Alfred, och mot slutet även Shoaib, en första års medicinare. Känns ganska skönt att hänga med några som var lite äldre, för även om jag spontant inte skulle säga att flera av dem runt omkring mig är 18 så kan det märkas mer ibland. Plus att det bara känns konstigt att säga att jag redan är 20 bast...


Hittade en bild som min klasskompis Giri la upp på facebook från när jag och Millie står och fjantar oss lite och använder Max som stöd. Lite dumt att det är just jag som ramlar här, skulle vilja se hur de andras bilder blev. Men visst ser det faktiskt ut som att vi har kul?

Bonus: Alfred, som var ordförande för PhotoSoc tidigare, gjorde precis en av mina bilder till sin profilbild. Good times!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar