söndag 3 oktober 2010

The Mingle

Första kvällen har passerat, och jag trivs som fisken i vattnet. Flera av tjejerna är väldigt tråkiga so far, det ska jag erkänna, men det finns ju en hel drös killar att hänga med, så det känns inte direkt som något problem... På minglet först i vårt common room och sedan på kåren hade jag sjukt kul, framförallt röjde vi som bara den på kåren. Hittade en fransos som ska gå i min klass (med rätt inriktning och allt) som jag hängde med mer eller mindre hela kvällen som jag klickade med typ.

Nu är det dags för Champagnefrukost, sen är det BBQ ikväll och sen är det fullt ös medvetslös!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du trivs Charlotte!
    Haha, det är lite komiskt att du redan har "hittat" en fransos medan jag, som bor i en stad med ENBART sådana människor (eller ja, det finns ju tjejer också, men du fattar), har haft det lite svårt att riktigt "klicka" med någon än... :P

    SvaraRadera