tisdag 10 november 2009

Amatör på egna ben

Jag ville skriva ett klyschigt inlägg om vad Fäkt[foto]bloggen betyder för mig. Men jag vill inte riktigt sätta ord på det, inte idag. Jag vill behålla det för mig själv just nu, i den lilla sköra bubbla. Anledningen till att jag helt out of the blue ville återvända till ämnet var detta blogginlägg. Jag har fortfarande svårt att förstå det. Jag skulle gissa att jag, om det nu är så att jag är nominerad tillsammans med över 500 andra, faller bort ganska tidigt i urvalsprocessen. Men likväl betyder det. Någon har uppmärksammat bloggen, trots att den är så vansinnigt nischad. Någon har velat lyfta fram den. Oavsett vart det tar slut har de raderna han (jag gissar att det är en han) skrev betytt otroligt mycket. Denna gång är det faktiskt tanken som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar