söndag 28 februari 2010

En vecka som är... ja, hurdå?

Då var man här igen, söndag kväll. Nästa vecka har Stockholmsskolorna sportlov, vilket troligen betyder att jag inte har några jobb. Jag misstycker inte, jag ska arbeta med Challenge Bernadotte istället. Så fort jag har arbetat med förberedelserna den senaste tiden har det känts som att det finns hur mycket som helst att göra och att tiden aldrig räcker till. Nu när jag försöker formulera konkreta uppgifter till den kommande veckan känns det inte som att det är så himla mycket ändå. Eller, rättare sagt, det som ska göras är tvunget inte så tidskrävande. Så nu står jag här, med en vecka jag inte riktigt vet hur den kommer arta sig. Förhoppningsvis blir det lite kvalitétstid med Mamma, då vi har lägenheten för oss själva. Annars så ja. Jag har ju saker att göra, men måste nog se till att klottra ner dem på en pappersbit, annars lär jag inte få mycket gjort. Man lär sig, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar