lördag 19 december 2009

Tajming är inte min grej

Jag har anlänt till Åre. Dagen efter Sanna kom hem efter 2 månader i Sydamerika. Samma dag som Cicci och Patricks julcoctail (jag älskar mingel hos dem, det är bäst!). Jag kommer hem härifrån precis lagom för att missa Kajsa som återvänder till Paris. Jag missar både det ena och det andra däremellan, men man kan inte hinna med allt, tyvärr. Men snart, snart, snart ska jag skaffa mig ett ordentligt headset till datorn och börja Skype:a med folk.



Igår hade jag terminens värsta känsla. Det var så illa att jag kände mig tvungen att skriva tillsägelser till mig själv i min dagbok (herregud, när kom denna bloggförändring, det var ju inte så här jag skrev tidigare! Eller?). I vilket fall som. Jag upptäckte själv att jag ofta under den gånga veckan har varit bra bitchig. Det var en förfärlig upptäckt. Hemskt. Vidrigt. Förargerligt. Jag vet inte hur mycket bättre jag har varit idag, så det är nog bra att jag isolerar mig här i Åre ett tag. Eller, "isolerar mig". För er som har utsatts för det ber jag så hemskt mycket om ursäkt. På gott och ont kan det dock vara familjen som har fått den värsta dosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar