torsdag 3 december 2009

Wait for it...

Jag visste att det skulle komma, jag kände det på mig. En ineffektiv vecka. Det var för bra att jag hann med saker som jag skulle två veckor i rad. Ineffektiviteten för mig denna vecka beror, trist nog, på en förkylning. Att vara förkyld är något jag kan stå ut med, men jag hade glömt hur mycket energi det tar. Jag orkar inte göra saker, orkar inte hålla fokus, klarar inte av att samla krafter för att utföra uppgifter som kräver lite mer och hostan tar kål på mig. Jag vill verkligen inte vara sjuk, just nu är det inte positivt någonstans. Att jag dessutom inte kan träna gör att allt bara vänds upp och ner ännu mer. Nu på lördag är det SAT Subject Tests, nästa vecka är det intervju i Cambridge. Snälla husgud, gör så att jag mår bättre för var dag! Låt mig vara helt frisk inför England, och låt mig slippa vara vaken halva natten på grund av hosta inför lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar