torsdag 3 september 2009

En hjärtats angelägenhet.

Jag har under eftermiddagen varit väldigt ineffektiv. Det har varit stiltje i huvudet så till den grad att jag inte ens grämt mig över att jag har gjort något. Jag har inte kännt för att skrapa ihop tillräckligt med krafter för att ens komma på alla måsten. Så jag satt kvar. Det var faktiskt rätt skönt. Nu framåt kvällskvisten fick jag för mig att ändra lite på Fäkt[foto]bloggens utseende.

Jag ska inte dölja att Fäktbloggen betyder för mig. Jag känner en viss stolthet för den. Jag har tack vare den utvecklat mitt fotograferande, hållit en blogg aktiv med en målinriktining jag inte tidigare gjort och knutit nya kontakter. Jag arbetar med Fäktbloggen med en glädje och drivkraft jag inte gör annars. När man ska ansöka till MIT ska man, som jag skrev i ett tidigare inlägg, berätta om något man gör frivilligt på 100 ord. Jag funderade inte ens innan jag bestämt mig för att skriva om Fäktbloggen. Jag har svårt att förklara det, men det känns otroligt att ha något som ligger mig så varmt om hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar