tisdag 1 september 2009

Ett perfekt inlägg.

Natten till igår vaknade jag till någon gång. Under denna stund hade jag i tankarna ett perfekt inlägg. Jag såg framför mig hur långt det skulle vara. Jag visste vad det skulle handla om, jag visste hur jag skulle börja det, vad som skulle stå i mitten och hur jag skulle avsluta det. Det var en röd tråd, harmonisk stämning och bra ämne. Men då jag vaknade hade jag helt glömt bort vad jag skulle skriva om. Jag kunde fortfarande komma ihåg känslan, men jag kunde inte på något sätt förnimma vad ämnet var.

2 kommentarer:

  1. Innebär det om att du bara i dina drömmar kan skriva ett perfekt inlägg?

    SvaraRadera
  2. Det är väl upp till er att bedöma. Vet iof inte om inlägget var just "perfekt" men presentationen blev bättre så.

    SvaraRadera