onsdag 9 september 2009

Mattenörd

A quiz that is to be solved in a mathematical manner entertains me. The technology's development and the penetrating power of blogs and news flows online fascinates me. Trying to understand how an electronical device is put together will hold my attention.

Så börjar mitt Personal Statement. Jag satte mig precis för att läsa igenom det och korta ner det radikalt. Jag läser meningarna och får ett plötsligt infall att det vore kul att räkna matte igen. Jag tror att Mamma skaffade mig en Matte Diskret-bok för något år sen, och att den nu står i hyllan. Mest för att underhålla min egen nördighet är jag ganska sugen på att kika lite i den...

1 kommentar:

  1. Salut Charlotte! Det ar skont att bara vara glad :) har skiner solen o jag kom precis hem efter att varit i Paris vid skolan for att boka kurser :P

    SvaraRadera