tisdag 4 augusti 2009

Personligt Brev

Personligt brev skrivet och skickat till första stället. Jag tycker det är svårt att skriva personliga brev. Det känns svårt att skriva upp sig på ett snyggt och enkelt sätt. Att få det att se ut som att man har gjort så mycket som det känns att man har. På en sida. Jag tycker jag är väldigt aktiv och gör mycket. Men hur ska de stråla igenom mitt personliga brev? Hej jag tränar nästan varje veckodag, partar eller tävlar på helgerna (oftare det senare) och sitter uppe halva nätterna för att redigera bilder? Nej, det låter ju inte så bra. Proffisionellt språk, ta upp rätt saker och självklart låta föräldrarna läsa igenom det. Varför inte använda de resurser man har? Lätt är det inte, men man kan i alla fall känna sig duktig när man väl har skickat iväg det. Även om det är sent (de borde väl ta bort annonsen när tjänsten är tillsatt?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar