onsdag 19 augusti 2009

Vänder på klacken.

Fingarna flyger över tangentbordet och snabbmeddelandena som skickas mellan mig och Sara är många. Jag är väldigt medveten om att det vi diskuterar är extremt, extremt onödigt och dumt och på grund av det kan jag inte sluta flina. Det är nästan så att jag vill totaländra all min planering av väska, väskinnehåll, kläder, skor och sminkning i sista sekund. Bara för att utmana mig själv, se vart det hamnar.

Det vore väl något? Att jag, helt plötsligt, skulle välja att lämna allt till de sista stressade ögonblicken. Jag undrar vad utfallet kan bli. Att jag tar något väldigt, väldigt tråkigt och enkelt eller att jag vågar lägga till lite extra, experimentera. Jag tror faktiskt på det första alternativet. Tyvärr. Men det kanske är värt att chansa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar