tisdag 25 augusti 2009

Tankeverkstad.

Jag är en sån, precis som majoriteten av alla andra tjejer, som tenderar att överanalysera. Jag inser själv att jag inte blir mycket klokare på det, men likväl låter jag tankarna gå. På sistone har jag dock försökt hindra detta. När jag ser att mina små analysceller börjar sträcka på sig så försöker jag lägga en filt över dem omedelbart. Det är på ett sätt väldigt bekvämt, men nu börjar de bli ordentlig oreda. I hela tankeverkstaden är det fyllt av mörka filtar och under dem ligger analyscellerna och vill ut. När jag berättade för min Mor att det var ungefär lika mycker oreda i mitt huvud som i mitt rum så grimaserade hon och sa att det kanske är bäst att jag analyserar lite ändå. Jag funderar på det. Det kanske kan hjälpa mig att koncentrera mig på andra saker, eller inte. Men jag tror det.

För övrigt så är jag vansinnigt nyfiken på vem Göteborgaren (troligen fäktare) som så troget läser bloggen är. Å andra sidan kanske det är en del av Internet att jag inte ska ha stenkoll på alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar